Nästan ledig idag!

Började med en härlig sovmorgon, var till och med utvilad när jag vaknade. Pappa fixade en god frukost till mig, lyx! Sedan skjutsade han mig till skolan. Började kl 9.25 och slutade 10.25. En lektion är alldeles lagom.

Gick ner till körskolan sen och satt någon timme, orkade inte mer. Tog en lite sväng på stan på typ 10 min. Hem med 12-bussen som var överfull av lågstadiebarn, haha. Var faktiskt duktig och dammsög nedervåningen när jag kom hem.

Har hunnit med att fika med mamma och pappa också. Har även sparat ner lite info till min svenskpresentation och till engelskarbetet. Bra jobbat säger jag till mig själv! Herre gud vad mycket man hinner om man är effektiv!

Oj, nu kom grannen, bäst att gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0