The last time

Vaknade idag och kände att jag var på riktigt bra humör! Men det försvann när jag kom till skolan... Haha!

Idag mina kära vänner har jag haft den sista idrottslektionen i hela mitt liv! Känns väldigt konstigt, man har ju trots allt idrott det enda sedan ettan på lågstadiet... Men det kändes däremot väldigt bra när jag packade upp min väska förut och insåg att det var sista gången jag behövde göra det efter skolan. Jag hatar verkligen att göra det! Det tar typ 1 min, men endå! I don't like it. Usch för svettiga och allmänt äckliga gympakläder!

Jag gillar idrott och att motionera, men under skoltid? Nää, det kan kvitta. Nu måste jag se till att börja röra på mig mer. Jag MÅSTE! Men frågan är vad man ska hitta på? Simma kanske? Det är ju ganska kul. Funderar på att ta en till ridlektion varje vecka! Men vi får se, det är ju så fruktansvärt kul i vilket fall som helst.

Men jag kommer sakna idrottstimmarna med klassen, ibland har vi ju så himla kul! Speciellt när vi dansar och Robert "Brad Pitt-lovern" Bagge ska visa upp sina talanger!! HAHA, han är så jävla klockren! Ingen taktkänsla för fem öre.

Spelade volleyboll idag! Mitt lag var bäst. Tror faktiskt att jag kommer att komma ihåg den här lektionen ett bra tag fram över.


Kommentarer
Postat av: azra

Asså jag blir ledsen när jag tänker på att det faktist var SISTA lektionen, och att jag missa den gör inte saken bättre. Att inte få se BAgges och även Möllers dåliga fotarbete vid dans kommer verkligen vara saknat. Vi får ta nån extra lektion nån gång hela klassen hehe.



Sen ska vi faktist titta framåt, tänk dig när de ska träna till balen HAAHHAHAHAHA, jag ser fram emot det.

2009-03-09 @ 20:39:11
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

(svar) hahaha jaa just de, balen!!!! :D

2009-03-09 @ 22:48:47
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0