19 MARS

Idag är det den 19 mars. Vet ni vad det betyder? Jo, det är 1 MÅNAD KVAR TILL MIN 18-ÅRSDAG! Tänk vad tiden går fort. Endast en månad kvar som icke myndig. Sen är man tydligen vuxen och kan göra vad sjutton man vill! Hur härligt känns inte det då?

Så himla underbart väder det är då! Nu är våren på G. Yeees! Mer sooool tack!!!

Skola idag mellan 9.25 - 13.15. Alldeles perfekt! Behöver inte vara längre dagar än så.

Efter skolan så gick jag och satte mig på körskolan för att plugga teori. Gick riktigt bra faktiskt. Men just nu känns det där körkortet ganska långt borta... Hehe men det ska nog ordna sig innan sommaren hoppas jag.

Sedan gick jag och min naturligt vinterbleka hy och solade. Onödigt enligt vissa, men ack så skönt (och välbehövligt enligt mig)!

Nu ska jag träna! Motionscykeln here I come! Behöver röra på fläsket...



Kommentarer
Postat av: Elena

sv:Idag var det prao för min del :D

2009-03-19 @ 22:15:58
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0