Modeblogg? Nej.

Fick frågan häromdagen om detta var en modeblogg. Svaret är nej! Det är i alla fall inte tänkt att det ska vara en modeblogg. Men jag har upptäckt (och säkert ni också) att jag i princip bara bloggar om mode!

Men mode är viktigt. Jag älskar mode och det är verkligen en stor del av mitt liv. Okej, jag är inte den som shoppar ihjäl mig och springer runt med de senaste plaggen. Men jag tänker mode, jag andas mode. Jag kanske inte ser ut som en skyltdocka med de allra dyrast och mest fabulösa kläderna på mig. Men vad har det för betydelse? Jag är jag och det är jag stolt över. Jag älskar mode!

(och det lär bli en hel del inlägg om just mode, att vara allt för privat är inte riktigt mig grej)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0