Lite shopping

Åkte in till stan efter skolan på egen hand. Ganska skönt att gå omkring själv och bara fundera över saker och ting. Jag hade tänkt att shoppa något nytt att ha på mig till nästa vecka då jag ska på konsert o kalas o lite grejer. Men tror ni att jag hittar något då? Nej. Jag var inte ens på shoppinghumör! Jag gick omkring och kände att jag faktiskt inte behövde något. Helt otroligt! Haha.

Men jag fick köpt lite smått o gott som man alltid använder bla;

Shampo från Schwarzkopf (Nyhet, reparerar skandinaviskt hår, hoppas det funkar!), nagellack, nagelfil, kam, flätat rosa armband (supergulligt!) och underkläder. Inget onödigt impulsköp iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0