Klar!

Äntligen är jag klar med min uppsats om diabetes till hälsopedagogiken som ska lämnas in på onsdag. Det tog typ bara 100 år att skriva den, alldeles för lång tid med andra ord. När jag väl börjar skriva så är det inga probelm, då har jag nästan svårt att sluta. Men det är det där med att börja...

Jag har alltid varit bra på att skriva och har alltid fått väldigt bra betyg på det. Så jag vet att jag kan och egentligen tycker jag faktiskt att det är ganska kul att skriva arbeten. Men jag vet inte, det är det där med att börja i god tid och inte skriva allt på samma gång utan dela upp arbetet och slippa stressa... Det funkar inte riktigt. Men nu är jag klar och den ska inte in förs om tre dagar! Bra jobbat säger jag till mig själv!

Jag hade tänkt att hinna med lite annat idag men tiden bara försvann... Skit också!

Slänger nog in något modeinlägg senare ikväll... Måste käka lite känner jag, har levt på After Eight de senaste timmarna! Hur gott som helst! Hade glömt bort att det är så gott... Haha!


Kommentarer
Postat av: azra

Det roliga är ju att hon i princip sa idag att vi inte behöver förvänta oss högre betyg än VG (Y)



Btw vi får våra block på ons yeeah, kolla företagsmailen =D

2009-03-09 @ 16:30:11
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

(svar)



Ja.. Jag vill ha MVG ju :D haha men det verkar ju var kört..



Åhh, great! :D vilken tur.

2009-03-09 @ 18:26:57
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0