I've been home today

Har varit hemma idag också.. Fruktansvärt tråkigt och frustrerande. Men men, what to do?

Pratade med min läkare igår via telefon. En riktigt trevlig prick! Han trodde att jag hade halsfluss... Jag hade ju det innan jul så han var nästan säker på att det är det jag har haft nu igen. Men nu är det bättre, kan iaf äta och dricka utan några större problem. Har levt på ingenting de senast dagarna! Mest glass och te. Pratade även om att jag ska få en ny migränmedicin. Har haft migrän oroväckande ofta de senaste två månaderna. Brukar bara ha det ett par gånger per år annars, nu har jag haft det varje vecka.. Inga av det tabletter jag har testat verkar fungara till 100%. Så jag ska få en tid i till sjukhuset så snart som möjligt, innan jag fyller 18.

M & M vågade komma förbi en sväng förut.. Blev lite kaffe och fika och en hel del trevligt prat.


Kommentarer
Postat av: azra

Och så ringde ju superduper azra (A)

2009-03-07 @ 23:14:52
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jaa det gjorde hon ju! :D

2009-03-08 @ 00:15:24
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0