Hårband

Jag upptäckte igår när jag ville göra något anorlunda med mitt hår att jag faktiskt inte har några hårband! Konstigt, jag har det mesta men inte detta.

Så nu vill jag ha ett hårband, gärna flätat! Jag tycker att det är grymt snyggt när man flätar en bit av sitt eget hår och använder som hårband. Tyvärr är mitt hår för kort (!) tydligen, eller det blir inte bra iaf...

Några snyggingar från Forever 21!







Nya hårspännen är ju alltid kul, härligt med blommor nu till våren/sommaren.
Det rosa metallicfärgade och det blåa hårbandet skulle varit svart eller brunt, iaf något mer neutralt!

Det bästa av allt, inget kostar med än 30 kr!

Snälla Forever 21, kom till Sverige NU! Jag orkar inte vänta på att ni ska öppna...
Någon som vet exakt datum?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0