Göteborg!

Usch, det har verkligen varit en superdålig bloggvecka! Jag har varken haft lust eller tid. Och ännu sämre lär det bli! Åker till Göteborg imorgon och kommer hem på söndag. Laptopen lämnar jag faktiskt hemma, jag överlever utan den! Skönt med en liten paus ibland från allt.

Åker ner till Sveriges framsida runt lunch imorgon, tar ledigt från skolan på eftermiddagen. Tar eventuellt en sväng på stan och kollar in läget och kanske käkar någonstans. På kvällen blir det konsert med Hammerfall i Scandinavium! Skitkul! Sedan hem till världens underbaraste människa som jag har saknat jättemycket - min mormor.

Ha det bra gott folk! Nu måste jag packa..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0