I'm home!

Jag är hemma från Öland och jag har haft det fantastiskt! Skönt väder, lite shopping, turistande, nytt folk, grillning, party och slappa dagar i Borgholm. Perfekt! Brännan har jag tyvärr inte hunnit jobba på... Men heey, sommarlovet har ju precis börjat!

Årets sommarplåga? Hörde den hur många gånger som helst på Öland.. För många gånger.


 


Läste att Michael jacksson är död. Hemskt, vår allas King of Pop. Tänkte direkt på alla miljoner människor som har sett fram emot att få se honom på comebacktouren i London nu i sommar.

Lämnar in min dator på reparation imorgon så bloggen tar nog sommarlov nu (det bli iaf mindre uppdatering). Orkar inte sitta vid den stationära datorn, har inte ens en egen sida på den den datorn längre. Hela mitt liv ligger på laptopen om ni förstår vad jag menar! Tur att jag brände in alla bilder och dokument innan jag drog till Öland, för nu går det knappt att få liv i min älskling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0