Dagens i-landsproblem 1 & 2




Nr 1
. Vilken färg ska jag måla naglarna i? Ett stort och viktigt beslut, eller hur?! Antingen får det bli fransk manikyr eller rosa eller rosa eller rosa (jag har typ 30 olika nyanser rosa). Det får nog bli rosa. Provar det nya från IsaDora. Herre gud vilka små problem man har egentligen! Haha, det är sanslöst.

Nr 2. Vad ska jag ha på mig? Ska jobba idag, första dagen och jag får klara mig helt på egen hand. Känner mig 100 % osäker men det blir nog bra. Det värsta är kassan och kortbetalning...... Frågan är vad man ska ha på sig? Samma sak här, ingen bryr sig. varför bryr jag mig då? Öppnar jag garderoben hänger det mängder med oanvända kläder, det är bara att ta något! Får nog bli den nya randiga klänningen eller en härligt somrig tunika. Bör jag skämmas om jag säger att jag är shoppingsugen? Jag är shoppingsugen!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0