So what? I'm still a rockstar.




Okej. Jag skulle gå och lägga mig tidigt idag för en gångs skull. Men nej, så blev det ju inte. Skulle gå en kort, snabb promenad med mamma förut. Vi kände båda att lite motion skulle sitta fint. Men det hela resulterade i att det blev en lång promenad, i sakta tempo med en hel drös med grannar. Vi var 11 stycken som var ute och gick, plus en hund. Måste sett allt bra roligt ut.

Nu är klockan efter tolv, som vanligt. Det där med att gå och lägga sig på rätt sida av dygnet är bara skitsnack, sånt trams fungerar inte för mig. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Men imorn mina kära vänner ska jag göra något som inte sker särskilt ofta. Jag ska upp med tuppen, slänga på mig träningskläderna och snöra på mig gympadojjorna och sedan ge mig ut på en liten tur. Ja, jag ska springa. Stämmer det att det är bättre att motionera innan frukosten? Återkommer imorgon och berättar hur det gick.. Nu när jag har skrivit att jag jag ska springa så måste jag ju göra det också. Smart! Kan bli en vana. Eller inte. Återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0