Shoppingdag!



T-shirt H&M   Kjol Åhléns   Väska Primark   Armband 18-års present av bror


Igår hade jag en heldag på stan med min lillebror. Eller liten och liten, snart 16 år och börjar gymnasiet till hösten. Sa jag föresten att han är 1,92 m? Haha, grymt lång! Han ville ha hjälp med att uppdatera sin garderob nu till hösten och såklart ställer syrran upp och hjälper till! Hittade mycket snyggt och både han och jag var nöjda.

Hade verkligen en supertrevlig dag, kul att umgås med brorsan nu när han börjar bli lite äldre och förståndigare. Det går ju till och med att shoppa med honom! Precis lika bra sällskap som en tjejkompis, om inte bätte. Han är ärlig i alla lägen och säger vad han tycker, bra!





Blev en del shopping till mig själv, hittade lite fint på H&M, MQ, Monki och Åhléns. En sak är värt att nämna, det enda klädesplagget jag köpte var en t-shirt på Monki! Jag är inte i behov av några kläder just nu.

Visar kanske upp fynden en annan dag!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack! Va glad jag blir. Din blogg är väldigt cool måste jag säga!

2009-07-30 @ 23:23:03
URL: http://lilijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0