Dagens frisyr




Dagens outfit är inget som jag kör med, jag tycker inte om bilder på mig själv. Men jag gillar när andra visar sin outfit! Kul att se hur folk mixar och matchar olika plagg och assesoarer. Gillar att få inspiration från andra.

Mitt hår har varit underbart idag! Så jag slänger in en dagens, fast för håret! Det kanske man ska börja med?

Sprayade i lite saltvattenspray och snurrade upp håret lite slarvigt på båda sidorna. Sprayade i lite spray till och det har håll sig precis hela dagen! Det är lika fint nu som det var vid lunch. Undra om det är lika fint när jag vaknar imorgon? Haha man kan ju hoppas.

Jag kan verkligen rekommendera saltvattenspray, jättebra! Jag kör på budgetalternativet från H&M, fungerar hur bra som helst!



Kommentarer
Postat av: azra

superfint gumman <3



svar: skönt att nån misstycker ska försöka ta upp bloggandet igen för din skull :P, men antagligen får du klara dig 5 veckor utan mina uppdateringar..du får ha det jättebra här i Sverige också och ska försöka att höra av mig men man blir ju helt senil och sånt där nere hehe..



pusssssss<3 ILY

2009-07-09 @ 23:31:13
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0