About Friday night

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår! Goda grillspett med tillbehör och härligt sällskap. Jag är en hejare på kubb! Kan dock hända att det var en tillfällighet... Kvällen var super enda till att en viss katt hoppar upp och anfaller mitt glittrande amband (vill leka med det). Det hela resulterade i att jag nu har flera stora, röda och ömmande rivsår längs armen. Jättesnyggt! Ser ut som om jag har skurit mig med egen vilja. Jag besparar er från en bild!


Kom hem efter midnatt någon gång igår. Mamma och pappa hade grillkväll med några grannar så jag gjorde dem sällskap. De gick hem runt tvåtiden och efter det hade pappa och jag lite efterfest, haha. Var inte ett dugg trött, somnade framåt fyrasnåret. Upp igen vid 8! Trött som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0