Söndag

Idag är det söndag. Sista dagen på lovet och det känns inte alls bra. Vart tog den här veckan vägen? Shit, det är helt otroligt vad tiden går fort. har inte hunnit med något vettigt alls. Men skönt har det varit, riktigt skönt!

Skulle gått upp tidigt idag hade jag tänkt men när jag såg att det snöade så somnade jag om..
Idag har jag pluggat matte, känner att jag har ganska bra koll nu. Yeees! Har räknat om typ hela kapitlet! Bra Alexandra, duktig flicka! Måste skriva en bit till på hälsopedagogiken och läsa klart de sista sidorna i engelskboken. Man kanske skulle ta sig en titt på spanskaglosorna också när man ändå är i farten?

Hoppas ni som har haft lov denna vecka har haft det härligt!

Nu blir det hästhoppning, Göteborg Horse Show!





Hade tyvärr inte möjligheten att åka ner och kolla i år... Hoppas på nästa år!

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Kristin

du måste åka ner nästa år! det vare verkligen skit kul och göör häftig stämning :)

2009-03-01 @ 13:40:03
Postat av: Alexandra

jaa jag hoppas verkligen att det blir av!! det är så himla kul där ner :D

2009-03-01 @ 14:51:25
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Kristin

mm det är de verkligen :) fin blogg föresten:)

2009-03-01 @ 14:53:26
Postat av: Alexandra

tack ska du ha!

2009-03-01 @ 16:54:56
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0