Nagellack

Jag älskar nagellack. Mina naglar är alltid målade och något bland det bästa som finns är ett par välmålade, snygga naglar! Rätt nagellack kan göra en helt outfit. Nagellack tillför det där lilla extra.

Jag använder oftast nagellack från Depend eller Mavala. Riktiga budgetlack som fungerar bra! Tycker att storleken på dem är lagom. Det är riktigt tråkigt när lacken torkar ihop innan man har hunnit använda dem, jag köper hellre nya nagellack lite oftare.

Jag älskar fransk manikyr. Otroligt fräscht och passar till allt. Självklart kör jag på äkta naglar, inga lösnaglar eller påbyggnader här inte! ;)




Min absoluta favoritfärg är rosa och det får mer än gärna pryda mina naglar. Jag har hur många olika rosa nyanser som helst,
fööör många.

Favoriten är Mavala Romantic, från sommarkollektionen 2008.
Jag kommer köra stenhårt på det lacket i år igen, älskar det!

Rött är också en given favorit när det gäller naglar. Snyggt!                                               

Depend´s vår/sommar lack finns nu ute i butiken. Härliga färger måste jag säga!





Funderar på att investera ett nagalack i någon orange ton. Den enda färg jag inte har! Typ.
Vet inte om jag gillar att ha orange på naglarna, men det är bara att testa för att få reda på det!

Köpte som sagt ett svart nagallack igår från Depend. Gillar att bryta av med lite mörkare färger som kontrast mot den "tjejiga" stilen som jag har när det gäller naglar. Coolt att köra svart nagellack till någon "gullig" outfit.

När jag är i London brukar jag passa på att köpa nagellack (även smink) på Boots. Där finns alla märken men till bättre pris än i Sverige (såg bland annat att foundationen jag köpte igår finns där till halva priset! Sverige är dyrt). Här finns verkligen allt i skönhetsväg, budget till lyx. Definitivt värt ett besök! Love it!  ♥

Vilken färg har du på naglarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0