Trötter

Trött. Men sömnen gör mirakel om man är sjuk. Superkort dag i skolan imorgon, det borde man orka med! Måste släpa hem en hel hög med böcker. Tänkte räkna matte tidigare idag, gick inget vidare. Hade med mig matteblocket och miniräknaren hem men inte matteboken, smart! Öppnade kalendern kort därefter och såg: religionsprov v 50. Religionboken ligger i skåpet. Det blev inget pluggande.

Slötittade på Förkväll förut och vad ser man? Jo, Elin Kling visar upp och tipsar om mina sammetsleggins (som jag dagen till ära har på mig) från BikBok. Haha, man får bli glad för det lilla. Kan föresten tillägga att sammetslegginsen kan vara ett av de skönaste plagg jag någonsin ägt.


Kommentarer
Postat av: azra

vi måste förbereda engelskan imorn på rasten OCH mejla VV

2009-12-07 @ 22:27:21
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0