Söndag. Söndag. Söndag. Söndag. Söndag.

Imorgon är det skola, igen! Snälla, förläng helgerna med en dag så man hinner vila upp sig!

Gick upp ganska tidigt idag, redan strax efter 9, men jag har inte gjort något ordentlig trots det. Bara suttit vid datorn och ätit. Gjorde även en beställning från HM, visar när jag fått hem grejerna. Blev inte så mycket som det var tänkt, struntade i det som hade lång leveranstid (orka vänta till v. 44 liksom!).

Har massor som jag måste få gjort idag. Bl a städa, räkna matte (bäst att ta pluggandet på allvar nu den första veckan, sen vet vi ju alla att det går utför! Haha!), rensa i garderoben och leta reda på alla kläder som mystiskt har försvunnit? Måste även ut och röra på mig, powerwalking eller en joggingtur får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0