. : Måndag : .

Först har man söndagsångest, sen kommer måndagsångesten. Men nu är måndagsångesten över och man börjar räkna ner till helgen!


Åkte ner till stan efter skolan och köpte en födelsedagspresent till en kompis. Fyndade även ett skärp och ett armband. Hämtade ut mitt packet från H&M på vägen hem. En partytopp, en t-shirt, leggins och örhängen. Behöver jag ens säga att kläderna var svarta? Nu är det höst på riktigt.


Hoppas på en kort dag imorgon och sen Linköping (eller?!). Tisdagar är en ganska okej dag trots allt.





Kommentarer
Postat av: Azra

jag har helt ställt in mig på att det blir Lkpg imorn så fan om det inte blir det nu asså :O

2009-08-31 @ 22:35:50
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0