Fredagsmys i solen




Åh herre gud, är det redan fredag? Sista helgen på sommarlovet och sen back to school. Sista helgen spendaras på jobbet. Kanske inte det allra roligaste men pengar är ju alltid pengar!

Vaknade och var klarvaken vid 9-tiden imorse. Ovanligt för att vara mig! Reste mig upp ur sängen och kände mig fruktansvärt yr, illamående och svimfärdig.. La mig ner igen och sov till halv 2. Konstigt det där, har hänt ett par gånger tidigare i år, vet inte vad det beror på. Men benen bär inte och jag mår skit, men det brukar oftast gå över ganska snabbt som tur är. 

Har legat ute och läst i solen i 2 timmar nu! Fick hem nya nr av GLAMOUR och så snodde jag en hälsotidning av mams. Mumsade i mig en glass och njöt av den lilla värme som var. Trodde inte att solen skulle ta något, men vad fel man kan ha! Favorit shortsen på och en tubtop med knytning runt nacken, blev minsann märken på min bleka hud efter banden! För övrigt kan jag passa på att säga att jag är blekare än blekast. Har lyckats pricka in så att jag har jobbat alla soliga dagar. Yes! Hade hoppats på lite sol på västkusten men icke, solen sken med sin frånvaro och regnet öste ner. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0