Back on track

Terminens första ridpass är avklarat och det gick grymt bra. Det är riktigt skönt att vara uppe på hästryggen igen, känns underbart! Det är där jag trivs som allra bäst. En fantastisk känsla det där, när man känner att något går fruktansvärt bra och man blir ett med hästen.


Har velat rida mer länge nu, men tiden har inte räckt till. Men jag gjorde slag i saken idag och blev fodervärd! Äntligen, det var ett par år sedan sist nu. Så nu blir det ett lektionstillfälle per vecka och 2-3 extra pass. Lycka! Förr bodde jag i stallet, två eller tre lektioner i veckan och foderhästsridning tre dagar.


Så, nu vet ni var ni hittar mig den kommande tiden, i stallet såklart! Jag känner att jag hellre lägger pengarna på ridningen denna termin och drar in på annat, tex kläder, fest osv. Ridningen är bra på alla sätt för mig och jag mår som allra bäst då.


Nähä ni, nu ska jag lägga mig en stund på spikmattan! Somnar troligtvis på den, men ändå! Hörs imorgon, då har sp-klasserna programdag och vi ska nolla ettorna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0