090803



Visst ser den god ut? Den var den kan jag lova!

Tiden rusar fram och det är redan augusti! Har inte hunnit blogga, fullt upp med annat! Jobbat, har haft kräftpremiär med goa grannar, varit iväg på roligheter med mamma och mycket, mycket mera! Igår kväll hade vi folk här hemma, fjorton pers för att vara exakt. Satt ute på altanen hela kvällen med tända ljus och god mat. Riktig sommarfeeling! Finns det något bättre än en kall öl en fin sommarkväll?



Har suttit och läst bloggar, ätit frukost och bara gjort ingenting nu en timme. Ska strax ta hand om mitt nyduschade hår och fixa i ordning mig. Ska in och ta en titt på slutspurtsrean! Behöver verkligen ingenting, men jag ska se om jag inte kan hitta lite plagg som funkar i höst/vinter också. Hörde ni att ekonomen i mig kom fram där? Ibland tänker jag faktiskt långsiktigt. Men man kan faktiskt fynda bra basplagg för nästan ingenting just nu, så det är bäst att passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0