Vilket underbart väder!

Tag en välbehövlig sovmorgon i morse. Gick sedan upp och fixade i ordning mig och åkte sen in till Mjölby för att fixa lite saker med mamma. Passade på och övningsköra (som vanligt!). Jag vill ha mitt körkort NU!

Köpte två armband, eller rättare sagt mamma köpte. Men jag kommer att använda dem flitigt!

Har suttit ute i solen jättelänge och bara göttat mig. Hur underbart som helst!

Passade på att ta lite vårbilder, så himla fint med blåsippor i hela trädgården och tussilago vid dikeskanten!










Felix ville också vara med på ett hörn


Nu blir det mat och sedan ska vi bege oss ut på en härlig promenad i vårvädret!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv : GUD SÅ HÄRLIGT ATT HÖRA GUMSAN :D

2009-04-05 @ 00:25:47
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv : tack så jättemycket! :D<3 Jag använder gimp, ett gratis program som går att hämta från google (tror jag :p), det är som photoshop, fast inte så avancerat men det är fortfarande svårt.. Och picnik.com som man bara kan gå in på utan att behöva ladda ner!

2009-04-05 @ 15:33:09
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0