Torsdag

Jaha. Vaknade imorse och var så yr att jag inte ens kunde stå på benen. Jätteläskigt. Somnade om och vaknade för någon timme sedan..Tror minsan att jag har lite feber också. Men så länge jag sitter/ligger ner så är det helt okej.

Nu ska jag läsa lite i GLAMOUR. Fick hem det nya nummret idag och förra veckan köpte mamma den brittiska GLAMOUR till mig när hon var i UK.

Frågan är bara, vilken är bäst? Den brittiska GLAMOUR tror jag. Lite mer mode och intressantare saker att läsa om.
Den brittiska är 312 sidor och den svenska är bara 170. Lite skillnad om man säger så!
Den brittiska kostar £2 (ca 25 kr) och den svenska kostar 39 kr.





Kommentarer
Postat av: louise

Haha, 25 simple ways to save your life. Perfekt!

2009-04-02 @ 20:39:23
Postat av: Louise

Haha! 25 simple ways to save your life! Perfekt!

2009-04-02 @ 20:41:41
Postat av: Alexandra svarar

Haha erkänn bra!

2009-04-02 @ 20:59:28
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0