Ridning

Idag är det onsdag. Det betyder att det är dax för ridlektion, veckans höjspunkt!

Idag var jag grymt taggad och verkligen längtade efter ett hårt och givande ridpass. Kommer till stallet i god tid och läser på tavlan "Lektionen inställd pga av hästbrist. Teori istället". Då blev jag måttligt besviken måste jag erkänna. Så himla typiskt! Men teorin var intressant och vi hade en riktigt trevlig pratstund.

När det gäller min motivation till ridningen så är den på väg upp till toppen just nu. Allt går fruktansvärt bra och jag har utvecklats en hel del under denna termin. Har en ny ridlärare, skitbra! Nu vill jag rida mer. Kan man utöka dygnets timmar så att man får mer tid? Eller korta ner skoldagarna?





Melvin



Kommentarer
Postat av: azriic

ahh det blev den verkligen :P



du missade när bagge tog sönder ett glas i matsalen idag haha, alltid ska han skämma ut oss :P ja o sofie åt med dem dissade den där svansen:P

2009-04-02 @ 14:00:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0