Nu har jag klippt mig!

Ja... Nu var det klippt! Mitt hår är inte alls lika långt längre, mer uppklippt. Inga slitna toppar så långt ögat kan nå Så himla skönt. Men jag vill ha långt hår... Visst, det är fortfarande långt! Nu har jag lugg! Wow, jag gjorde det igen! Känns kanonbra! Lite för kort kanske, men om en vecka kommer den att vara bra!

Men vet ni vad? Jag känner mig som om var vore 5 år igen med min lugg! Jag förknipar alltid lugg med barndomen. Jag ser nästan lite barnslig ut, men äsch, jag trivs i det (tror jag)!

Jag blev jätteglad när min frisör sa att jag hade en väldigt fin brun nyans på håret. 100 % äkta brunett, inget fejk här inte! Luggen ser föresten ut som Rachel Bilsons om jag kammar den rakt ner.


Ni får ursäkta den dåliga bilden på mig. Kanske kommer en bättre bild sen när jag har vant mig med luggen!








Sprang förbi Kapp Ahl och köpte en randig tröja när jag ändå var i farten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0